אדני רכבת – מאיפה הכל התחיל?

אדני רכבת – מאיפה הכל התחיל?

אדני הרכבת או אדני הרכבת שימשו ברחבי העולם כבסיס לבניית אדני רכבת. הם הונחו בניצב לפסי הרכבת. תפקידם העיקרי היה להפיץ באופן שווה את עומס המשקל לאורך המסילה.

ג'ורג' סטיבנסון היה אחד האנשים המשפיעים ביותר בתולדות בניית הרכבות. סטיבנסון, מהנדס אנגלי, היה אחראי על תכנון ופיתוח קו הרכבת הראשון. זו הייתה השיטה הנפוצה ביותר לבניית מסילות ברזל בכל רחבי העולם והיא עדיין נקראת רוחב סטיבנסון.

ראשית, פסי הרכבת היו עשויים מעץ. מאוחר יותר, הם היו עשויים ברזל ובטון. הם גילו כי ניתן לבנות מסילות ברזל עמידות יותר מבטון, לפעמים אפילו פלדה, בעשורים האחרונים והחלו לפרק את המסילות לאחר עשרות שנים.

אדני רכבת לגינה:

עובדי הרכבת מצאו עצמם יתומים לאחר שפורקו ממסילות הרכבת הישנות. הם מצאו מטרה חדשה לפסי הרכבת הישנים והחלו להשתמש בהם בדרכים רבות ושונות, כולל בנייה, ריהוט וגינון. עץ שמנמן הוא כמו יין משובח. לאנשים שאוהבים עצים גדולים יש חיבה מיוחדת לאדוני הרכבת. כל קרן עץ היא ייחודית, כך שנוכל ליצור גדרות, רהיטים ומארזים שונים זה מזה.

מהם היתרונות של אדני רכבת?

עמידות בפני נזקי מזג אוויר – אדני רכבת עצים נמצאים בשימוש נרחב על ידי תעשיית הרכבות במשך שנים רבות מכיוון שהם עמידים במיוחד בפני נזקי מזג האוויר. העץ עמיד מאוד לטמפרטורות קיצוניות, וכל עונות השנה.

אין צורך בתחזוקה – אדנים לרכבות זקוקים לעיתים רחוקות לתחזוקה כלשהי. כדי להאריך את חייהם ולמנוע סדקים, כדאי לצבוע את האדנים או לשמן אותם בשמן או בצבע אחת לכמה שנים.

מיחזור – אדני רכבת הם למעשה ניתנים למיחזור. אנחנו לוקחים קורות עץ שנועדו לאדני רכבת ומשנים אותם. המגמה העולמית למיחזור סביבתי הולכת וגוברת. זה חיוני לפיתוח בר קיימא ולניצול בר קיימא של חומרי גלם.

לפרטים: אדני רכבת: יצירה ועץ.

Comments are closed.