אטימת קירות חיצוניים מבפנים

אטימת קירות חיצוניים מבפנים

בכל פעם שאתה שוקל לאטום את הקירות החיצוניים של הבית שלך, אתה צריך לשקול את העובדה שיש כמה נקודות לזכור. חלק מהנקודות הללו כוללות סוגים שונים של אבטחת קירות חיצוניים שניתן להשתמש בהם, כמו גם כיצד לאטום את הקירות החיצוניים מבפנים.

איטום מים חיצוניים

בין אם אתה חסין מים המרתף שלך, בסיס המרתף, או קירות חיצוניים, יש גורמים רבים שישפיעו עלויות חסין המים שלך. בית עם יסודות עניים, יסודות דולפים, או בית באזור נוטה שיטפונות יעלה יותר לעמיד במים מאשר בית באזור פחות נוטה לשיטפונות.

אם יש לך בסיס דולף, חשוב לתקן אותו לפני חסין מים. נזקי מים עלולים לגרום לנזק מבני חמור ואפילו לעובש. אם מבחינים בסדקים, חשוב גם לברר אם הם מבניים. סדקים שהם פחות משמינית אינץ 'הם בדרך כלל לא בעייתיים מדי, אבל סדקים רחבים יותר יכולים להצביע על נזק מבני.

גודל ביתך משפיע גם על עלויות חסימת המים שלך. לדוגמה, בית עם שטח קטן יכול להשתמש במכשיר קירור, בעוד ששטח גדול יותר דורש מערכת יקרה יותר.

בין אם אתה רוצה עמיד למים המרתף שלך, קירות חיצוניים, או יסודות, תצטרך לקבל ציטוט מקצועי חסין מים. איש מקצוע יוכל לספק בדיקה ביתית חינם ולתת לך הערכה לעבודה.

אתה צריך לקבל כמה הערכות לפני שכירת קבלן חסין מים. זה יאפשר לך לגלות מה העלות הממוצעת באזור שלך. אולי אתה רוצה לקבל כמה עדויות לקוח גם כן.

כיצד לאטום קירות חיצוניים לפני צביעה?

צביעת הקירות החיצוניים דורשת הכנה נכונה. הדבר כולל ניקוי נכון של הקירות ויישום פריימר איכותי. זה יכול להכפיל את החיים של עבודת הצבע שלך. כדי להתחיל, לבדוק את הקירות שלך לפגמים ועשב. אם יש עובש, תצטרך להחיל שטיפת פטריות. תצטרך גם להשתמש במנקה בלחץ גבוה כדי להסיר אבק ולכלוך.

לסיום חלק יותר, להחיל שכבה של מילוי כיתה חיצוני לחורים, סדקים, ושקעים בקירות שלך. זה יספק עמידות נוספת ויסתיר כל פגמים. זה יכול לשמש גם לתיקון חורי ציפורניים. תיזהר כשאתה מיישם את המילוי. זה יכול בקלות לקרוע אם אתה לא זהיר. זה צריך להיות ממולא יתר על המידה כדי לפצות על התכווצות כמו הגדרות המילוי.

דרך נוספת לגרום לקירות החיצוניים שלך להימשך זמן רב יותר היא לאטום את הסדקים בבנייה שלך עם קנקן חיצוני. דבר זה יכול למנוע כניסת מים לביתך, מניעת נזקי מים וצמיחת עובש. זה גם מבודד את הבית שלך ומרחיב את החיים של עבודת הצבע שלך.

עליך גם לחפש מחסום אדים שיקטין את מעבר הלחות דרך הקירות שלך. זה יעזור למנוע התפרצויות על הקירות החיצוניים שלך ולמנוע קילוף על הקירות הפנימיים שלך.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://nanoztec.com/%D7%90%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9D-%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%97%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D/

Comments are closed.