כיצד למצוא משרד אדריכלות בעל שם

כיצד למצוא משרד אדריכלות בעל שם

משרד אדריכלות הוא יותר מסתם חברה שמתכננת ומושכת בניינים. הם גם מעריכים פרויקטים לפיתוח העיר ומתאמים את מאמציהם עם פקידים מקומיים כדי להבטיח ציות לכל התקנות. הדרישות הייחודיות של כל פרויקט נענות למומחיות של אדריכל. הם גם מתאמים עם מהנדסי תנועה ומודדים. עבודתם מבטיחה שהתוצאה הסופית יפה ומתאימה לתרבות העיר. מיומנויות הייעוד והבנייה של החברה חיוניות להשגת מטרות לקוחותיה וקהילותיהם.

מה עושה משרד אדריכלים?

מהי חברת אדריכלים? אדריכל עובד בחברה ואחראי לתכנון בניינים. הם יוצרים שרטוטים שמשמשים קבלנים לבניית המבנים. אדריכלים רבים עובדים על תוכניותיהם בזמן שהם עובדים בחברה קטנה יותר. הם עובדים עם תוכנה כדי לשפר ולשנות תוכניות אלה ועשויים לבלות שעות רבות בציור שולחן. אדריכלים בחברות קטנות בדרך כלל יש יותר שליטה על הפרויקט ויכול להתמודד עם משימות מרובות בבת אחת.

תן דעתך לערכים של כל משרד אדריכלות לפני שאתה מקבל החלטה. כל חברה צריכה להיות קבוצה ברורה של ערכי ליבה שניתן למצוא באתר האינטרנט שלהם. מייסדי החברה יכולים גם לציין את ערכיהם באופן ישיר. אם אתה מחפש חברה עם משימה חזקה, חפש חברה שמאמינה בערכים שלך. אם אתה אוהב את הערכים האלה, זה סימן טוב שהם מתאימים לפרויקט שלך.

משרד אדריכלות זקוק לכסף כדי לשרוד. מלבד הכסף הדרוש לבניית אתר אינטרנט, אדריכלים צריכים לשכור צלמים וקבלנים כדי להשלים את עבודתם. הסכום הדרוש לכל אחד תלוי בסוג הפירמה. חברת אדריכלות מצליחה זקוקה אולי לשטחי משרדים או לעבודה מהבית. קח בחשבון את התקציב והיכולת שלך לשכור צוות לפני שאתה מחליט לפתוח עסק. סטארט-אפ קטן ידרוש פחות מאלף דולר בהון.

איך למצוא אדריכל מומלץ?

אתה צריך להתייעץ אדריכל בשלב מוקדם בתוכניות השיפוץ שלך. ייקח קצת זמן למצוא את האדריכל הנכון, אבל זו אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו. באפשרותך לבנות רשימה של אדריכלים פוטנציאליים (כגון: טל גורן) על ידי שיחה עם חברים ומשפחה, ביקור בפרויקטים מושלמים, קריאת עדויות לקוח, ובדיקת תוכניות עיצוב. אבל איך אתה מוצא חברת אדריכלים מומלצת? הנה כמה טיפים שיעזרו לך לצמצם את הרשימה שלך.

לראיין את החברות שמעניינות אותך. בקש לפגוש את האחראי על הפרויקט שלך ולבקש לראות את התיק שלהם. גלו יותר על פילוסופיית העיצוב של החברה, שכר וגישה. כדי לראות פרויקטים דומים, אתה יכול לבקר את הפרויקטים שלהם בעבר. כמו כן, מבקש לדבר עם לקוחות העבר שלהם, שעשוי להיות מוכן לספק המלצות. ברגע שתצמצם את הרשימה, בחר את השתיים או שלוש הטובות ביותר.

בקרו במשרדים שלהם. בקש לפגוש את המנהלים ואת חברי הצוות כאשר אתה מבקר במשרדים של משרד אדריכלים. כך תוכלו לראות את סגנונם ומומחיותם באופן אישי. אם אתה לא מרגיש בנוח עם סגנון העבודה של אדריכל, אל תשכור אותם. במקום זאת, חפש ארכיטקט שהרגישות האסתטית שלו תואמת לשלך. אתה תהיה מאושר עם הבחירה שלך. זה לא קשה למצוא משרד אדריכלים. אתה רק צריך לדעת איך למצוא חברה שתענה על הצרכים שלך ותספק לך את העיצוב הטוב ביותר.

מה שאתה צריך לדעת על חברות אדריכלות

לפני שאתה פותח משרד אדריכלות משלך, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת. כדי להרוויח, אדריכלים צריכים כסף. אתה צריך מספיק כסף לאתר שלך, לשכור קבלנים, לשלם צלמים, והוצאות אחרות. הסכום המדויק של כסף נדרש יהיה תלוי במשאבים שיש לך וסוג של משרד אדריכלות אתה רוצה להתחיל. תצטרך גם שטח משרדים וצוות, אז תצטרך לקבוע את המחיר כדי לשכור אותם.

זה לא מספיק שיש הרבה כסף כדי לפתוח עסק אדריכלות. בנוסף לצד המעשי של העסק, תצטרך לנקוט בגישה ברמה גבוהה ולפתח תוכנית שיווק חזקה כדי לקבל לקוחות. ההצלחה של חברה תלויה בבניית מודעות למותג, בניית תיק השקעות חזק, כמו גם יצירת זרימה קבועה של פרויקטים חדשים.

לפני שכירת אדריכל, שאל על התהליך והניסיון שלהם. תשאל על האישורים שלהם ותבדוק אזכורים. אם הם עשו פרוייקטים אחרים בעבר, בקשו לראות חלק מהם כדי שתוכלו לראות איך הם מטפלים בפרוייקטים כאלה. משרד האדריכלות הנכון יוכל לענות על הצרכים שלך ולעבוד במסגרת התקציב הכספי שלך. חשוב לשאול שאלות על התהליך ועל השירותים השונים שהם מציעים. תוכל להימנע מבעיות אחר כך.

Comments are closed.