מה מגדיל ומשדרג את ערך הנכס? ‏

מה מגדיל ומשדרג את ערך הנכס? ‏

תהליך שדרוג הרכוש יכול להיות מתיש מבחינה רגשית וכספית. זה כרוך בגישה להון עצמי מהנכס הקיים שלך, סידור מימון גישור, ובמקביל יישוב על נכס חדש. כתוצאה מכך, חיוני שתשכור איש עסקים מנוסה שיעזור לך במהלך כל התהליך. הנה כמה צעדים שאתה יכול לקחת כדי להבטיח מעבר חלק. כדי למקסם את השוק של הנכס שלך, לשקול השקעה בכמה שדרוגים.

שדרוג רכוש יכול להגדיל את ערך הנכס שלך ולשמור על דיירים מאושרים. עם זאת, בחירה אילו שדרוגים לעשות יכולה להיות מסובכת. זה תלוי בתקציב שלך והאם אתה מחפש ליצור נכס להשכרה יוקרתית. המיקום והנכסים הקרובים עשויים להשפיע גם על התשואה על ההשקעה. אז, תחשוב היטב על איזה שיפורים אתה רוצה לעשות ואיזה מהם אתה לא צריך לעשות.

אולי כדאי שתשדרג את רכושך אם נסיבותיך הכלכליות ישתפרו. במקרים מסוימים, זה יכול להיות מעבר לנכס גדול יותר בשכונה טובה יותר. אחרי הכל, מיקום חשוב לא פחות מעסקאות פיננסיות בכל הנוגע להשקעה בנכסים. מספר סיבות לשדרוג הרכוש עשויות לכלול התגברות על ביתך הנוכחי, מגורים במקום צפוף יותר ויותר או החלפת מקומות עבודה. ולמרות שאין סיבה אחת לשדרוג רכוש, חשוב לשקול את כל היתרונות שהוא יכול להביא.

יש שיפורים בבית יש תשואה גבוהה על השקעה כאשר אתה מוכר את הבית שלך. אחרים אולי לא יניבו תמורה גדולה, אבל הם יוסיפו ערך לבית שלך. אם אתה מתכנן להישאר בבית במשך זמן רב, זה תמיד רעיון טוב ליצור תקציב ולהבין מה אתה יכול להרשות לעצמך לשפר. גם אם ROI הוא נמוך, כמה שיפורים בבית ישמחו אותך לשנים הבאות, ואחרים יעשו לך כסף כאשר אתה מחליט למכור את הבית שלך.

כמה שדרוגים רכוש דורשים השקעה גדולה יותר מראש, אבל הם ישתלמו בטווח הארוך על ידי חיסכון לך כסף על חשבונות. בנוסף לחיסכון בחשבונות אנרגיה, אתה גם תחסוך זמן וכסף על עלויות תחזוקה. השקעה במכשירים ואביזרים חדשים יכולה גם להעלות את הערעור של הנכס השכור שלך. חפשו מכשירים חסכוניים באנרגיה שיש להם גימורים עמידים ומושכים. כמו כן, שקול התקנת שירותים בזרימה נמוכה ונורות LED. לבסוף, להתקין חלונות חסכוניים אנרגיה באיכות גבוהה כדי להפוך את החלל יותר מושך לשוכרים.

כאשר שוקלים שדרוג רכוש, לוודא שאתה מודע למחיר וכמה שותפים זה ידרוש. המחיר של שדרוג הרכוש שלך יהיה תלוי בגודל של המגרש שלך וכמה אנשים חיים בו. לדוגמה, אם אתם מתכננים הרבה שותפים לדירה, העלות תעלה. אבל אם אתה מתכנן לגור בבית עם כמה חדרים, אתה גם צריך להיות בטוח שיש לך צבר מספיק סימולונים לשלם עבור השדרוגים.

הצעד הראשון בשדרוג הנכס הוא לגרום לנכס להיראות יותר מושך. אמנם זה נראה כמו דבר קטן, ערעור המדרכה חיוני להשכרת הרכוש שלך. שוכרים מגבשים דעה על נכס תוך כמה דקות מצפייה בו, אז תוודא שהכל נראה נקי. שטיפת לחץ מהירה יכולה לשפר את המראה הכללי של רכושך.

Comments are closed.