מערכות למחזור מים

מערכות למחזור מים

אנשים רבים שמעו על מערכות למחזור מים. אבל האם הם באמת עובדים? ומי מתכנן אחת מהמערכות האלה? למה זה חשוב? בואו נסתכל על היתרונות והחסרונות של כל סוג. מערכת חישוב מים היא מתקן לחיסכון במים. זה יעיל בדיוק כמו ברז מסורתי ויכול לחסוך לך הרבה כסף על חשבון המים שלך אם הוא בשימוש נכון. כמו כן, זה יכול לעזור לך לחסוך כסף על חשבונות שירות.

מהו העיקרון העובדתי של מתקן למחזור מים?

ישנם מספר סוגים שונים של מערכות לחיזור מים, והבנת ההבדל בין כל אחד מהם חיונית. תלוי בבית שלך, אולי יש לך צינור אחד או מערכת קו חזרה ייעודית. מערכת של צינור אחד היא המקום שבו צינור מים חמים פועל מכיור אחד למשנהו. מערכת קו חזרה ייעודית משתמשת בצינור שעובר מהכיור האחרון למיכל המים החמים. חשוב להבין את סוג מערכת חישוב המים שיש לך ואת הציוד שהיא דורשת. אולי תרצה גם לדעת כיצד להפחית את זמן ההפעלה של המשאבה. זה יכול לעזור לך לחסוך הרבה בעלויות התפעול שלך.

הסוג הראשון הוא מערכת לחיזור מים חמים. מערכת זרימת המים החמים מיועדת לשמור על מים חמים וקרים בצינורות. במערכת רגילה, כאשר ברז המים החמים מופעל, הוא מקבל מים קרים ראשון, ורק לאחר שהוא מופעל הוא מקבל מים חמים. לעומת זאת, מערכת הקירור המבוססת על משאבות היא מערכת ייחום מים חמים מיוחדת היוצרת לולאה להחזיק את המים החמים. זכור שמערכת מים חמים דורשת שהמשאבה תנותק כאשר היא לא בשימוש.

בעיה זו נפתרת על ידי מתקן לחיזור מים חמים. הוא מקיף את המים המקוררים בחזרה לכיוון החימום ומחליף אותם במים חמים. מערכות חישוב מים מספקות מים חמים כמעט מיד. מערכת ההחזרה יוצרת לולאה בין דוד המים לברז. המים שאינם בשימוש מוחזרים לחימום.

מי מתכנן מערכת למחזור מים?

לעיגול מים יש תפקיד חיוני בקודי צנרת. מערכת חישוב מים מקיפה את המים במהירות, וזה יתרון משמעותי על הצנרת המסורתית. צינורות מסורתיים מאבדים חום באוויר קר ואת החלל סביבו. המים הקרים מתנקזים לביוב לפני שהמים חמים יכולים להיות זמינים. בעלי בתים יכולים לחסוך הרבה כסף ע "י הגבלת הזמן שמערכת הקירור פועלת.

מערכת עיגול מחודשת גם מאפשרת לך לשלוט טוב יותר בטמפרטורת המים. מערכות צנרת ישנות יכולות לגרום לטמפרטורות גבוהות כאשר הצינורות נעשים סתומים ודוד המים נעשה גדול מדי. דיירי בניין יכולים למצוא את זה מתסכל לחכות מים חמים. מערכת החידוש של החימום תשלח כל מים שלא משתמשים בהם חזרה, כך שהיא תמיד מוכנה לשימוש. זה יבטיח שטמפרטורת המים שלך לא תנודה יותר מדי או מעט מדי.

מדוע מערכת מחזור המים חשובה?

בבתים רבים, במשרדים ובבתי ־ חולים, יש צורך בהקמה מחדש. זה מאפשר שליטה טובה יותר בטמפרטורת המים. בגלל צינורות סתומים ומחממי מים מיושנים, המים בדרך כלל מגיעים לברזים ומקלחות בטמפרטורות גבוהות. מערכות ההחזרה מחזירות מים ללא שימוש לחימום כדי להכין מים חמים בעת הצורך. מערכת זו חוסכת מים ואנרגיה. הנה שלושה יתרונות של מערכת מחזור מים מחדש לביתך.

מערכות ההחזרה הן חיוניות לבריאות הדגים וחיות מחמד אחרות. מערכות חישוב יכולות לשפר את הייצור ולהפחית את הפסולת כדי לשמור על בריאות הדגים. מערכות לעיכול מחדש דורשות טיפול רציף במים, הוספת חמצן והסרת דו תחמוצת הפחמן. הם יכולים להיות מוגדרים כדי לספק חמצן טהור, אור אולטרה סגול, או חיטוי אוזון. כדי למנוע מאורגניזמים בעלי מחלות כמו חיידקים להתמקם, יש לשמור על ניקיון המים.

בידוד מיוחד נדרש כדי להגן על צינורות מים חמים מאיבוד חום. עיגול מחדש לפי דרישה אינו מחזורי ללא הרף מים חמים ברחבי הבית שלך, בניגוד לחימום לפי דרישה. הם לא מבזבזים אנרגיה בכך שהם לא רוכבים ללא הרף על מים כשהם לא נחוצים. הם גם יכולים להגביר את היעילות של דוד המים שלך. אז, אם אתם מחפשים מערכת שתחסוך כסף ואנרגיה, מערכת חישוב מחדש עשויה להיות הפתרון המושלם.

Comments are closed.