שטיפת מיכלים פלסטיק

שטיפת מיכלים פלסטיק

לפני שתתחיל לנקות את מיכלי הפלסטיק שלך, ייתכן שאתה תוהה מדוע עליך לעשות זאת. ישנן סיבות רבות מדוע עליך לעשות זאת, החל מדאגות סביבתיות וכלה בבטיחות. ללא קשר לסיבה, שטיפת מיכלים היא חלק הכרחי בתחזוקת מיכלי האחסון שלך. הנה כמה טיפים על איך לשטוף מיכלי פלסטיק. הנה כמה דברים שכדאי לדעת. גלה מי יכול להציע שירות זה. הנה כמה דרכים נפוצות לשטוף מיכלי פלסטיק.

מדוע מיכלי פלסטיק נשטפות לעתים קרובות כל כך?

אתה יכול להשתמש באקונומיקה כלור לניקוי מיכלים הפלסטיק שלך. כימיקל זה הוא חומר חיטוי שהורג חיידקים, עובש וטחב. כל ריחות יכולים להיהרג על ידי אקונומיקה כלור. עליך להסיר את המכסים מהמיכלים לפני ניקוים. מערבבים כף עד שתי כפות אקונומיקה בגלון מים אחד. ואז להשרות את המיכלים בתערובת זו. שוטפים אותם מספר פעמים כדי להסיר את כל שאריות כימיות.

סוגים מסוימים של מיכלים עשויים להכיל כימיקלים ששימשו לייצורם. זה יכול לגרום לזיהום של נוזלים או מזון בתוך הקנה. היצרנים משתמשים בספינות כדי לשמור על ניקיון מיכלים כדי למנוע זיהום צולב. בעוד מכונת כביסה בלחץ יכולה להסיר את הריח, כימיקלים מסוימים דורשים סמרטוט. מיכלי פלסטיק יש לשטוף רק כאשר הם מלוכלכים.

הפתרון שבו אתה משתמש יעזור להמיס מזהמים ואצות. צינור הלחץ מקל על הקרצוף ופחות מיסוי על הגוף. בנוסף, תצטרך פתרון אלקליין לשטוף את הקנה אם הוא מכיל חומצה. אתה צריך גם ללבוש ציוד מגן בעת שטיפת מיכלים. כדאי לנעול נעליים החלקה, סינר גומי ומגן פנים כדי להגן על העיניים מפני התזות כימיות.

איך נשטפים מיכלי פלסטיק

ניקוי מיכלי פלסטיק עשוי להיות משימה קשה, אך זה לא חייב להיות תהליך קשה. ישנן שיטות פשוטות רבות בהן ניתן להשתמש כדי לנקות מיכלי פלסטיק. סודה לשתיה היא אחת השיטות הפופולריות ביותר לנטרול ריחות. זה הוא גם במתינות וביעילות יעיל. להכנת משחת סודה לשתייה, כדאי לערבב אותה עם מים ולקרצף איתה את דפנות הקנה. השתמש סמרטוט עבור כל שאריות, ולשטוף את הקנה עם הגן צינור.

אקונומיקה כלור היא פתרון ניקוי נפוץ נוסף למיכלים. זה הורג חיידקים, אצות, עובש וטחב, תוך הסרת ריחות לא נעימים. כדי לנקות חבית, הסר תחילה את המכסה שלה. ממלאים אותו בתמיסה של 1 עד 2 כפות אקונומיקה לליטר מים. כדי להסיר כל שאריות, לגלגל את המיכלים על החצר. הקפד לשטוף אותם היטב.

לפני הניקוי, לבדוק את המיכלים עבור נזק וקורוזיה. מיכלים עם משטחים חלודים או קורוזיביים לא צריך להיות מאוחסן עם כימיקלים. לאחר קביעת היקף הנזק, אתה יכול לבחור חומר שיסיר את שאריות כימיות. פתרונות ניקוי למיכלי פלסטיק יהיו שונים בהתאם לכימיקל שהם מכילים. לקבלת פתרון הניקוי הטוב ביותר, הקפד להתייעץ עם היצרן. עבור מיכלי פלסטיק, ממיסים מבוססי מים ניתן להשתמש.

מי מציע שירות לשטיפת מיכלים פלסטיק?

למרות שמיכלי פלסטיק ניתנות למחזור, הן עדיין יכולות להיות בוציות. חשוב לנקות אותם לפני שאתה עושה בהם שימוש חוזר. מיכלי פלסטיק ניתן לשלוח זול יותר יש לנקות ביסודיות בין כל שימוש על מנת להבטיח כי הכימיקלים בהם אינם מגיבים למוצר. אסור לאחסן מים ומזון במיכלים שנחשפו לכימיקלים. כדי לשמור על איכות המוצר שלך, עליך לשכור מישהו מנוסה בניקוי חבית.

מיכלי פלסטיק משמשים בתעשיית הספנות, שהוא אחד השימושים הפופולריים ביותר שלהם. ניתן לעשות בהם שימוש חוזר שוב למגוון מטרות שונות. מיכלי פלסטיק פלסטיק יכול לשאת כמעט כל סוג של חומר כימי. הם עשויים פוליאתילן בצפיפות גבוהה (פוליאתילן) ולא יגיב כימיקלים קורוזיביים. מיכלים אלה גם קלות להובלה וניתן למלא אותן שוב. ומכיוון שהם ניתנים למחזור, הם אופציה נהדרת למגוון תעשיות.

ניתן להשתמש במיכלים של 55 ליטר לאיסוף מי גשמים, פחי קומפוסט וגינון מכולות. אך לפני שתשתמש במיכלים שלך למטרות אלה, עליך לוודא שהן נקיות ונקיות מכל מזהמים. אם אתה משתמש בהם למטרות אכילה, שקול להשתמש בחבית באיכות מזון. מיכלים באיכות מזון נהדרות גם לפחי קומפוסט. הם גם מייצרים מכשירי ציפה מעולים. מיכלי פלסטיק המשמשות קומפוסט צריך להיות באיכות מזון.

Comments are closed.